Miksi sain kaksi laskua Helppolavasta?
Laskutamme tapahtuneet palvelut aina kuunvaihteessa. Jos lavan toimitus ja nouto ovat eri kuukausina, laskutamme toimituksen osuuden pakettihinnasta kuunvaihteessa, ja loppulasku tulee noudon jälkeen. Näiden laskujen kokonaissumma on sama kuin paketin hinta.
Miksi saamani lasku näyttää hieman erilaiselta kuin aiemmin?
L&T:n jätehuollon ja vaarallisten jätteiden palveluissa on käynnissä järjestelmäuudistus. Uusi järjestelmäkokonaisuus otetaan porrastetusti käyttöön alue kerrallaan. Lue lisää järjestelmäuudistuksesta tältä sivulta.
Uudistuksen myötä Helppopalveluiden lasku lähtee alueesta riippuen joko uudesta tai vanhasta järjestelmästä, ja näiden laskujen ulkonäkö voi poiketa hieman toisistaan. Tästä voit tarkastella uuden järjestelmän laskunlukuohjetta, johon on koottu muutamia huomioita uudesta järjestelmästä lähtevästä laskusta.
Katso kaikki henkilöasiakkaan laskutukseen liittyvät usein kysytyt kysymykset